När saker förändras

Med händerna på ratten och foten på gaspedalen välkomnar jag er till det som för ett år sen var en varm vårdag med fika utomhus för min bror och som idag är en snöslaskig ihållande vinterdag

Grattis till bror Markus på 16 årsdagen ♥


Satt och läste igår om den såkallade "Hagamannen" och om hans brutala framfarter, tacka vet jag att han nu kommer bakom lås och bom. Det ger verkligen en tankeställare när nu från hans omgivnings perspektiv beskriver han som en fullt normal aktiv tvåbarns pappa och lyckligt gift med sin fru.
Visst trodde väl vi alla att det var en enstöring som hade blockerat sig helt från omvärlden? Den som man tror är mest normal kan vara en mångväldtäktsman, hemsk tanke.

Helgen har varit bra. Igår så bar det av till Arboga där ett aerobicspass väntade. Vi skulle spela in en aerobicsvideo till den blivande instruktören Erika, jag må ge henne en eloge för en fin och bra ihopsättning av ett kombinerat program.
Men den största elogen till den som alltid står vid min sida → Mαjα ←
Denna dag avslutades med Mcdonalds och påfyllning med de kalorier vi just tränat bort.

För att lyfta våra vingar och testa på flygförmågan i fredags så tog Jag, Maja, Hanna & Emma tåget till Västeråscity för en välförtjänt shoppingresa som under den inhandlades ett par skor & ett par jeans, nöjd!
Direkt när tåget anlände till Köping så begav vi oss till Fanny för en trevlig kväll till filmen "Meangirls" och en skål godis.  Tack tjejer

Med händerna på ratten och foten på bromsen så tackar jag för mig.
På återseende / K®istin

Kommentarer
Postat av: Syster Sassa

Hehe. Du är grym syster!
Bloggsyster! Ska vi bli det?

Älskar di!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback