The Angels - Los Angeles - Änglarna

Goder Afton!

Vi har nu, som alla önskat, fått hit det vackra och varma vårväder. Fågelsången är i fullgång och medför att allas våra underbara vårkänslor sprudlar i luften.
Snart är det dags för bikini, hav, sol och goda drinkar.
Längtan går inte att beskriva , men som sagt tidigare;
Nu är det nedförsbacke.

Påskhelgen lider mot sitt slut och då kan jag vara den första att meddela att det har blivit på tok för mycket påskgodis, mat och dricka. Men ska det njutas, så ska det njutas ordentligt.
Jag tackar påskharen allra djupast för ännu ett påskägg, alltid lika spännande att gå på "skattjakt" trots snart vuxen ålder. Gullig tanke!

De sägs ju att flest olyckor på Sveriges vägar inträffar under de stora helgerna,
däribland påskhelgen.
Jag kan erkänna att jag har övningskört stora delar av den här helgen men faktiskt inte
bidragit till den statistiken, tack och lov.
Min bilskolelärare säger att alla saker på hjul och band är fordon, då kan man ju fråga sig om
korset som Jesus korsfästes på bars upp av hjul eller åkte på band?
För i sådana fall så kan vi konstatera att hans korsfästning var den första "olyckan" under storhelgen som kom att bli statistikens startpunkt. Grattis, då var det begreppet uppklarat.

Om 16 dagar är det den stora dagen, då jag går från flicka till kvinna. (!)
Det är den dagen man väntat på sedan urminnes dagar och som kommer
bli otroligt skön att ha passerat. Många dörrar öppnas som jag inte tänker vara
sen att besöka. Körkortet går relativt bra och trots att man känner lite press att ha det
till sommaren så känns inte det helt omöjligt. För visst ska vi iväg på roadtrip i sommar?
Se upp där ute, för snart startar bilen och då tänker den inte stanna i första taget.

Jag avslutar med att säga glad påsk till allihopa som tar sig tid att läsa den här bloggen.
Kom gärna med förslag om vad som kan göra den bättre.

"Som man bäddar, får man ligga"

På återseende / K®istin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback