Valborg.

Hej Sverige och välkommen.

Jag säger bara att sömn är ett ord som inte existerar i min värld för tillfället.
Vi siktar in oss med att veta att man har ett relativt stort engelskatest på torsdagen och
tänker därför att nu behöver man plugga. Väl sittandes där på onsdagseftermiddagen så kommer
den smygandes som katten, ja minsann då kommer ett migränanfall och natten tillbringandes i min säng
dock vaken med en obehaglig känsla i magen av att det inte stod rätt till och blixtar i huvudet, tack för det!

Väl inne på en ny dag med nya möjligheter (Torsdagen) så visade sig att engelskaprovet inte var utanför mina kunskaper och att dagen flöt på fint. Efter skolan så skulle man bege sig till systers lägenhet där den fasansfulla kattlådan väntade på att bytas. Kvälvningarna kom i jämna konstanta faser men när det var gjort så klappade man sig på ryggen och begav sig till avslutningen i badminton.
Maja kom sedan och vi inhandlade två kebabrullar och var nöjda med våra bedrifter under dagen. En stor bedrift under dagen som ska komma att betyda mycket var att jag klarade Matte C provet.
Natten kom och då vaknade Sandras två djävular till liv och natten spenderas med att försöka få de till att bli trötta. Det var dött lopp så sömn var även den natten en bristande vara. Hoppas att allt gick bra med dig min älskade syster och att det läker som smör i solsken.

Valborg infinner sig på Söndag och visst kommer det bli kul. Det är en sak jag ser fram emot.
Ni tjejer är de bästa, inget snack om saken. Ni ställer upp i vått som torrt och det uppskattas. ♥
Ett speciellt tack till maja för att du är en toppen solstråle och för tio toppendagar och även det tacket går till allas vår Jonna "Crapman"

På Tisdag så fyller jag 18 år, ojojoj många dörrar öppnas vill jag lova och de besöks redan på fredagen tillsammans med Maja & Jonna i Örebro, det blir en kväll sent att glömma!

Får även komma ihåg att gratulera Mamma som fyller 47 år på Onsdag. Grattis,du är den bästa.
Även till Linnea som fyller på Fredag, Grattis kusin vitamin.

Imorgon blir det shopping, nått som är efterlängtat. Det riktigt värker i shoppingtarmen.

"Den du försöker vara är inte den du är, dock så genomskinlig när du ler"

På återseende / K®istin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback