Sommar

Detta är det första inlägget på den här sommaren, det inlägget som man kommer blicka tillbaka till en kall vinterdag och längta tillbaka till, det inlägget som kommer att reta mig en hel höst och en hel vinter.

Skolan är över - helt över för vissa och för stunden gällande andra.
Studenterna vinkade av skoltiden med ljuv studentsång, skramlade kärror, sena kvällar och fester. Sådant som jag får uppleva om ett år och som man med längtan och glädje i blicken fick se på under torsdagen (i Kungsör) och fredagen (i Köping). Grattis älskling.
Så jag säger bara ; Hurra, hurra, hurra. Ni har tagit studenten!

Nu har man ett helt sommarlov framför sig med många lediga dagar, soliga stunder, mysiga dagar och fyra veckors arbetande som kommer att ge mitt konto en liten skjuts. En sommar som jag känner på mig kommer bli en underbar sommar.
Till alla som börjar jobba imorgon; Tänk på pengarna och det roliga som pengarna bidrar till.

Jag är förövrigt i sjunde himlen. Allt mellan mig och Patrik känns helt underbart och att försöka radera mitt leende i hans närvaro är helt omöjligt. Han är den perfekta killen och det är en fröjd att vara hans flickvän.
Jag tycker om han så otroligt mycket och han är den riktiga solen i mitt liv.

Sommarlovet hittills har bestått av en studentfest, ett krogbesök, två släktträffar, massa kungsör och klippning av en grym frisörska. Tack för allt detta och fortsätter sommaren som i en underbar film så blir det en sommar sent att glömma.

Nu är det dags att besöka sängkammaren för att utforska morgondagen imorgon med samma iver och samma sommarförkylning som det kommer att bli varje dag detta lov.

"Every time we kiss, I swear I can fly"


Så.. på återseende /K®istin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback