Because I like you . .

Tjabba Tjena Hallå!

Idag är det Lördag, Lördag som en dag i veckan, en dag om året och en bit av ett kvartal. Dagen idag då alla dessa raggare samlas i Köpings city för att visa upp sina snygga åk i. Den dagen som kallas Cruising har alltså infinnit sig här i annars fridfulla(?) Köping.
Raggarbilar är inte något som intresserat mig men man tar ju av som erbjuds i denna stora massa av utbud av aktiviteter.

Hela den här veckan har jag umgåts med Patrik, har nog varit den bästa veckan i mitt liv förövrigt och jag känner mig lycklig. Han är en underbar kille med alla de egenskaper som man kan önska sig så det är inte konsitgt att jag tycker om han. Han är toppen och allt känns även därefter.

Idag så ska jag & han ner och kolla på balen som äger runt i Bivurparken eftersom vädret bjuder till sol. Kan tänka mig hur fina alla ser ut nu med fixat hår och dessa sagolika balklänningar. Man blir nästan lite avundsjuk med tanke på att det är ett år kvar tills man själv står där med en champangeflaska i ena handen och studentmössan i andra.
Efter det så bär det av för grillning hos FannyBanny & co. som nog blir lika trevligt som alltid, det bär ju även av ner på stan för att spana in alla "fina" raggarbilar men efter det så får det allt bli att bilen styrs mot Kungsör och hans hus med nån bra film.

Snart är det sommarlov och längtan efter det är större än någonsin, sol & bad var glad!
Skönt att slippa alla läxor, folk man inte tycker om, tjatande lärare och alla dessa krav. Det är de månaderna på året som man verkligen får känna att man lever, de man mår bra av.

Nu ska jag kila och byta från kjol till byxor för jag fick just en rapport om att det är nordanvindar ute och det vill vi inte uppleva med kjol, sen blir det träffa snyggot!

"Var bara dig själv men klaga inte så löser sig allt"

På återseende / K®istin


Kommentarer
Postat av: Siz

Hej Siz!
Kul att du träffat Putte! =)
Snart har du lov! Fan va skönt!

2006-05-16 @ 08:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback