Från vinter till sommar

kamera

God morgon och välkommen till solen!

Helgen har varit toppen, som tidigare skrivet av vår topskribent Maja Nordmark så blev det "Rullande stenarna" eller Rolling rocks i fredags med henne & Jonna Kangas, vilket toppenkväll tjejer, tack för den!
Inte något att klaga över faktiskt, det mesta blev faktiskt bara bättre & bättre ju mer kvällen fortlöpte.

Med en solig promenad, gott på Mcdonalds och familjegeni tillsammans med Fanny & Johanna så tackar jag för gårdagen och övergår till dagen idag. Vi kom fram till att 2 maj var övergångsdagen mellan vintern och sommaren, synd bara att det var min födelsedag, haha!

Jag ska snart iväg med syster och modella lite inför fotografen Henry. Dessa kort ska han senare ha till en utställning tror jag bestämt att det var. Jag är nervös, såklart, men när jag har systeryster vid sidan om kameran så kommer det nog gå kanon. Så snart är det dags att infinna sig i duschen och sedan skrapa fram kläderna som jag skall bära.

Förövrigt så ser det inte ut att bli någon träning ikväll, har fått den väesta sortens förkylning nu till sommartiden som verkligen alltid kommer när jag minst behöver den.
Men jag anar orsaken och är det den orsaken så var det värt varenda bacill jag fått.

Nu till någonting som alla verkligen bryr sig om ; Det är 23 skoldagar kvar i skolan (inräknat avslutningsdagen). Jag längtar iallafall till att kunna sola & bada hela dagarna långa med inslag av jobb såklart, jag får svar från hemtjänsten i veckan men det lät positivt så det hoppas jag på.

Som vanligt blir den här bloggen för lång men hoppas den är till behag.
Nu över till duschens underbara värld.

så.. på återseende / K®istin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback