You like me, me like you

God eftermiddag, det är Fredag och förövrigt den dagen på veckan som sätter lite extra krydda på tillvaron.

Det är som sagt helgen innan den berömda Köpings yran, den helgen då man är pank och lycklig.
Lycklig är jag iallafall som har träffat världens mest underbara kille, hans namn är Patrik och just nu så svävar jag på moln, en känsla som är obeskrivlig och som alla borde få uppleva någongång. Tycker så mycket om han.

Ikväll så blir det att umgås med Maja & Jonna som troligen och alltid är trevligt. Sist blev det ju iallafall en ren och skär succé. Nu är det så att Jonna ska fly landet under natten till Söndagen och bege sig till allas vårt Barcelona för att vidga sina vyer tillsammans med stora delar av samhällsklasserna. Hoppas att resan blir en upplevelse och att solen lyser lite extra på er solstrålar.
Påtal om Barcelona så kammade de hem segern mot Arsenal med 2-1 för alla som missade det, nu har jag ju en pojkvän med det laget som favoritlag så det var kul att de vann.

Skolan är en en sak som är nästintill bortprioriterad nu, jag håller med vår lärare Tiina Hammar som påstår att det finns så mycket annat som är viktigare i livet än skolan och att det inte är "hela världen" om man inte klarar ett prov. Det finns riktigt viktiga saker som man borde prioritera högre. Familjen, vänner, kärleken och alla nöjen. lev livet medans du är en del av det.

"Nu leker livet som i mina drömmar"

Tänkte kila vidare nu men..

på återseende / K®istin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback