Sjukling

God morgon!

Det är nog vid ett sånt här tillfälle som det passar allra bäst att sätta sig ner och skriva lite i bloggen. Ett sådant tillfälle då man sitter hemma själv med feber och en jobbig förkylning som jag har haft länge nu.

I helgen så bjöds det på bröllop à la Patriks kusin. Det var trevligt och vackert. Så ska dock inte mitt bröllop se ut men det var nog perfekt för de båda. Mycket god mat och gott att dricka, tackar för en trevlig dag.

Resten av helgen har faktiskt varit ganska slö. Jag har som sagt inte mått jättebra men i fredags så fick nog både jag&Patrik bekräftat att vi verkligen älskar varandra, mer än så säger jag inte.

Nu är man hemma ifrån plugget och väntar på att någon vettig ska komma hem ifrån skolan/jobbet.
För sällskap är ju aldrig fel, eller hur? Speciellt inte av min pudding ;)

Jag orkar egentligen inte sitta här så nu bär det av ner till tv:n igen och tillsammans med resten av jordens befolkning ska även jag begrunda "Våra bästa år".

Jag älskar min Patrik mest av allt!

På återseende../K®istin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback