Underbara tider för oss!

Jag har mycket att tänka på just nu.

För alla er som har missat så SKA JAG OCH ÄLSKLINGEN BLI FÖRÄLDRAR, det känns helt overkligt och vi är sååå förväntansfulla så att vi håller på att spricka. Det var och är det bästa som kunde hända. Vilken familj den lilla parveln kommer ut till, världens underbaraste!!

Sen så ska vi flytta. Till en kanonfin lägenhet i Kungsör och det ska bli hur underbart som helst, det längtar vi till så inåt norden. Det är en trea så det blir att inreda ett babyrum nu på en gång. Ahhhh!

Sommaren är snart slut och vilken sommar det har varit, ja nu pratar jag inte om vädret utan alla händelser.
8 juni - student
19 juni - fick reda på att jag är med barn
26 juni - inskrivning hos barnmorskan
24 juli - inskrivning 2
30 juli - pappa 43 år, barbecue.
6 augusti - syster hemkommen från staterna
22 augusti - ultraljud, aaaaaah!!!
28 augusti - Grattis bror 15 år.
31 augusti - Inflyttningsfest i Göteborg

Ja ni, en händelserik sommar. Från nybliven student till blivande mamma. Detta är underbart.

Nu ska jag göra iordning mig.

Ha det kanon så ses vi.. /Kristin

Jag älskar dig Patrik, du är den jag lever för.

Kommentarer
Postat av: Siz

Åhh!!! Jag är så lycklig för er skull! Å för min egen skull (redan stolt moster)
Älskar er! Pussen *smack*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback