hello!

Hej på er!

Det är en underbar tid med mycket som väntar.

Min syster kommer hem om mindre än två veckor och jag längtar, så jag längtar.
Jobbet går som smort, jag trivs och hoppas på en liten förlängning, det skulle sitta fint.

För att komma till saken så tänkte jag bara meddela att jag & min sambo säljer ett hemmagym av bästa kvalité, som inte är utslitet alls. Mindre än ett år gammalt och knappt använt( pinsamt nog). Vi säljer det för 3000:- och är ni intresserade eller har frågor så skriv dessa som kommentarer i bloggen. image6
Som ni ser så är det i bästa kvalité och anledningen till varför vi säljer det är brist på plats.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska ni sälja? Vill inte Patte ha det längre? Sätt ut en annons på magazin24.se
Gratis å allt =)
ÄLSKAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback