1 år & 9 månader med älsklingen

image26

Idag så hade jag och älsklingen månadsdag, vi har nämligen varit tillsammans i 1 år & 9 månader idag den 7 februari. Vi bestämde oss för att åka till Strömsholms slott som är ett av våra favoritställen och som vi åker mycket till under sommaren. Trots lite kyligt väder så var jag hela tiden varm, med älsklingen armar kring mig och mysig utsikt så kunde jag inte frysa, inte en chans =)

Vi hade med oss kycklingsallad och dricka och satt där och åt till ljudet av kanalen. Vi besökte även Sanda, som är VÅR badplats, alltid så otroligt mysigt och faktiskt ett av de första ställena som vi badade tillsammans på.  Så även fast faktiskt min udnerbara arbetar kvällspasset idag så hann vi med en massa mys innan det var dags för honom att tacka för sig och bege sig för att arbeta.

 Visade vägen till bryggan, haha!

Mycket skratt och mys på vår månadsdag. Även fast det låter konstigt så tycker varken jag eller Patrik att det känns som om om att vi "bara" vart tillsammans i 1 år och 9 månader med tanke på vad vi har åstadkommit. Vi har flyttat ihop för längesen, förlovat oss, skaffat barn (snart iaf =) och planerar en framtid tillsammans med allt ifrån fler barn till bröllop inkluderat.

Dagens sanning: Jag älskar honom över allt på denna jord.

Nu blir det renbäddning av sängen sedan lite tv innan han kommer hem. Längtar efter honom och massa efter vår lill* i magen, det är så fascinerande vad man kan längta efter någon man aldrig träffat. Nu vill vi ha vår bebis i vår famn och gosa med den och vara tryggheten själv för hon/han. Du är så efterlängtad och älskad, bebis!

Imorgon är det mysfredag hos mor & far men innan det tänkte jag hinna träffa Linnéa. Ha det så mysigt nu på Torsdagskvällen.

Till familjen: Tack för allt stöd och för att ni alltid finns där. Jag älskar er & ni betyder massor. ♥

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig kväll! :)

Postat av: sandra

Åhh va mysigt ni verkar ha haft!
Fy f*n va Patten rocker! Den där bilden kommer han få dras mer lång tid framöver. Åh ja jag vet att jag kommer få dras med analspänningar men det kan jag lev me =) HAHAHA!
ÄLSKAR DIG!
PUSS

2008-02-07 @ 21:26:58
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag saknar dig! Får jag komma på bröllopet? :-)

2008-02-07 @ 22:23:42
URL: http://fannychristine.blogg.se
Postat av: Josiee

mysigt:) ha en skön fredag:D

2008-02-08 @ 10:59:29
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Sandra

va mysig ni har det... o ännu bätte blir de snart.. =)
o slappna av. även om flera får deras bäbisar föra dig.. fint folk kommer sent.. =)
Kram

2008-02-08 @ 12:41:37
URL: http://sandralee.blogg.se
Postat av: mamma

Det är härligt att komma tillbaka till en plats som betyder mycket! Nu längtar vi alla efter baby,
men den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge/ LOVE YOU ALL

2008-02-08 @ 15:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback