Alla hjärtans dag!

♥God morgon, idag är jag uppe med tuppen, eller ja, älsklingen iallafall!

Solen skiner lika fint som den gjort i princip hela den här veckan, det är underbart och oooh, snart vår kanske. För inte är det vår än, igår var det 0 grader ute mitt på dagen och lite varmare än så vill man nog ha det för att få lite vår.

Det blir en sen uppdatering men i Torsdags så var det alla hjärtansdag, det blev en mysig dag men annorlunda. Älsklingen jobbade förmiddag så jag fick agera solo då, men på lunchrasten kom han hem och åt, vi hade då fått ett fint kort av syster, tack älskade du. Tråkigt nog så fick jag ett riktigt migränanfall då och blev tvungen att gå till sängs, ett sådant anfall har jag inte haft sen jag gick på högstadiet så jag blev lika förvånad som besviken på att det kom just på den dagen.

Jag sov, fullproppad med panodil, tills älsklingen kom hem och då fick jag en oootroligt fin bukett med tre röda rosor. Gravid som jag är så jag var jag inte långt ifrån tårar och satte de i en fin vas på bordet i köket.
Tack så mycket älskling, jag älskar dig. ♥

Sedan så ringde svärmor och frågade om hon fick kika förbi vilket hon absolut fick. Hon hade med sig jättefina tulpaner, dricka och godis. Hon bjöd sedan på pizza som vi åt här hemma. Det var riktigt mysigt. När hon gått så fick jag och älsklingen lite tid för varandra innan klockan blev sju då mamma, pappa och bror skulle komma över. Mamma hade bakat en toskakaka i hjärtform som var jättegod. Hela dagen var väldigt mysig och vi hann träffa båda familjerna vilket egentligen alla hjärtansdag går ut på, inte att handla dyra presenter, det blir för kommersiellt.

image35

Mamma och pappa hade förresten med sig det bärsele som vi fick låna av Sandra & Malva, tack så mycket tjejer!

Nu snart så kommer Ulrika och lille Eddie över. Det ska bli hur mysigt som helst då man inte sett underverket som igår blev en vecka gammal. Det ska bli mysigt, resten av dagen får avnjutas i solskenet tills älsklingen kommer hem i eftermiddag.

Ha nu en trevlig helg så skrivs det snart här igen ska ni se!

Hej då, idag är det bara 3 dagar kvar tills bebisen är beräknat, helt galet underbart =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va mysigt att du får hålla i en liten bebis idag, då kanske din bebis blir avis å vill ut och gosa med sin mamma h*n också =) Hoppas det!
Älskar dig!
PUSS

Postat av: Mamma

Du är duktig och skriva, men jag misspryder hela bilden. Passa på att lukta på bebisens fötter, det är så underbart.
Ha en trevlig dag

2008-02-16 @ 10:44:58
Postat av: Sandra

va fin kaka!! =) ja du Kristin, dags att klämma ut den lilla bebisen snart nu!! =) Vi alla väntar! kram på er

2008-02-16 @ 11:44:35
URL: http://sandralee.blogg.se
Postat av: Anette

Grattis till bebben !!!

2008-02-19 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback