Case logic

God kväll!

Ännu en dag börjar snart tära mot sitt slut och den har inte varit vidare innehållsrik. Har vilat mycket och donat lite hemma bara. Det är ändå konstigt vad tiden går fort trots att man egentligen inte gör någonting. Men är det inte lite så, man ser hela tiden framåt? När klockan är tolv på dagen tänker man att nu är det si och så många minuter/timmar kvar tills ditten och datten sker. Vi lever aldrig i nuet gott folk och en dag kommer vi inse att vi glömde leva idag och istället levt enbart morgondagen.

Jag fick en jättesöt bild idag på lilla Eddie, han är hur söt som helst och verkar vara en nöjd och glad liten kille. Ska bli kul att träffa Ulrika och han snart och få gosa lite med honom.

Patrik är just nu, som vanligt på Tisdagar, iväg till badmintonen och tränar. Det är klart det är skönt att komma iväg en stund och slippa sitta och vänta på att bebisen ska komma. Bara tänka på att träffa bollen rätt och att umgås med sina kompisar. Sådana stunder är viktiga och någon gång i livet så inser man vilka som är riktiga vänner och vilka som är lösa kontakter, det har jag insett.

Dagens humor var iallafall idag när jag duschade. Man är ju ingen slimmad person direkt längre utan jag hade ett shå att få de stackars benen rakade men nöjd(?) med resultatet blev jag iallafall. Inte för att jag kan se benen men man kan ju alltid hoppas. Rakning av ben är ingen dans på rosor som många reklamer vill förmedla, nejnej här handlar det om liv eller död, om att våga kasta sig ut och chansa i hopp om resultat. Haha!



Dagens icke-sanning!



Nu blir det att ta hand om tvätten och sedan vila mig lite. Det blev ack och bock ingen promenad idag för det var faktiskt riktigt dåligt väder, eller ja det var inte sol iallafall så det får bli imorgon då det även är vattengympa och det kommer vara tråkigt att gå utan Ulrika vill jag lova. Imorgon kommer även systeryster hem, ska bli kul =)

Jag älskar Patrik mest av allt, snart alla ♥-ans dag!

Ha det kanon alla där ute. Hej då.

Kommentarer
Postat av: mamma

gumman! inte hålla på med akrobatik i duschen har jag sagt,o inte när du är själv,punkt o slut. ha de bra tills vi ses
o hörs.KRAMAR FRÅN FAM.

2008-02-12 @ 20:33:29
Postat av: Sandra

Haha, ja kan se det framför mig. hihi! Hoppas att det gick bra å att benen blev fina! =)
Ses på torsdag! Älskar dig! PUSS

2008-02-12 @ 20:40:20
Postat av: Sandra

hehe.. ja, ja känner igen mig i de du berättar.. hehe.. O de där med att klippa tånaglar, de e inte nåt man gör för skojs skull när man e på slut-tampen.. =) Ta hand om er! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback