Fettisdagen

image23

Dagens frisyr:  Självtorkat i en knut
Dagens klädsel: Mammamjukisbyxor och en rosa v-ringad tröja
Dagens händelse: Simmat i Arbogabadhus med Ulrika, skönt!
Dagens vill: Att baby ska komma till oss nu, vi längtar så vi längtar!
Dagens tråkigaste: Cyklat runt halva Kungsör för semlor, UTAN resultat!
Dagens köp: Mjölk & apelsiner
Dagens frukost: Havregrynsgröt och macka, mums!
Dagens lunch: Nudlar, haha.
Dagens middag:
 Förhoppningsvis semlor om älsklingen får tag i några på rasten, heja älskling!
Dagens mående: Kanon, lite trött men dumt att klaga.
Dagens träning: Simning i Arboga.
Dagens resa: På cykel glidandes på de hala gatorna i Kungsör, vilken syn!


Sammanfattningsvis så mår jag kanon och har en bra tvkväll framför mig. Att man i nionde månaden ger sig ut på de hala gatorna i Kungsör på cykel var nog ingen smart idé som mamma varnade för men ack vad jag trodde att Kungsörs bagarn skulle ha smaskiga semlor och vilken nit därefter!

Idag är det exakt 2 veckor till bebisen är beräknad så ja, idag är jag i BF-14! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej min syster! Tänk va de här nio månaderna gått snabbt och nu är det bara två veckor kvar!!!!!! =)
Älskar dig! PUSS

Postat av: mamma

va skönt när man kan sammanfatta dagen och det bara är positivt!Nu är det SNART din tur att nedkomma.love you/ mor o far

2008-02-05 @ 23:11:02
Postat av: sandra

Godmorgon syster! Sovit gott?
här har det kommit mer snä, så det blir till att hålla sig inne =(
Hörs sen! Puss på dig

2008-02-06 @ 09:10:31
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback