Helgen

God middag!

Jag tänkte att jag skulle sammanfatta helgen som har bestått utav en del händelser och mycket längtan. Men innan jag börjar rabbla händelser så tänkte jag börja med att gratulera Ulrika & Peter till deras son som föddes i Fredags, STORT grattis till er! Hoppas man snart får träffa er lilla prins som var väldigt gullig.

Annars i fredags så var jag på stan och fikade med Linnéa och gick i affärer. Väldigt mysigt var det, hon är en toppenkusin. Observera att jag både gick till stan och hem till mamma och pappa, oj vad trött min "lilla" mage var då. Dum som man är så går jag lika fort som vanligt när jag inte är gravid så det är klart att det känns. Fredagskvällen spenderades hos mor och far med mysfredag vilken ni hör på namnet är något alldeles speciellt.

 Linnéa på Klingas!

På lördagsmorgonen begav vi oss till Åsbyträdgård med svärmor för att inhandla lite blommor och en liten bebissak, vi fikade där och hade det allmänt trevligt. Efter den lilla trippen begav vi oss hem för att göra iordning oss då vi senare på kvällen var bjudna till Patriks mormor på födelsedagsmat. Patriks kusin Maria och hennes man var där och hon är ju med gravid så det blev lite gravidprat och förlossningsberättelser, alltid lika intressant att höra hur andra upplevt sina förlossningar =)

Igår (söndag) hade vi bestämt oss för att åka till Karlstad där solen alltid skiner men ack och bock så regnade det hela dagen då vi var på besök. Resan dit gick inte allt som planerat, vi hade med oss lillebror Fredrik och han blev åksjuk och satt i baksätet och kräktes i (och utanför) en påse, stackarn!
Väl framme så kom vi till systern jättefina lägenhet, så skulle jag vilja bo om jag bodde själv. 25 kvm med en jätte myskänsla över den. I karlstad så gick vi på Ikea och på Bergviks köpcenter som har lika många besökare på ett år som Eiffeltornet har, det ni =) 

   

Tack så mycket syster för att vi fick komma, det var en jättemysig dag och kul att få träffa dig i din numera hemmamiljö. Du hade det jättetrevligt, snart står vi utanför dörren igen!

Det var min helg det, en relativt lugn helg men det är ju så att man inte kan göra så mycket mer med tanke på att planering vågar man sig inte på med tanke på att värkarna kan smyga sig på när som helst. KOM KOM KOM! ;)

Nu blir det att ta en promenad i det underbara solskenet innan älsklingen kommer hem ifrån jobbet, då blir det att åka in till Köping och fira morfar som fyllt år. Grattis till dig!

Idag är det bara 8 dagar kvar till beräknad förlossning och jag vet att jag inte kan låta bli att nämna det i exakt varje inlägg, nu längtar vi efter att få bli föräldrar till sötaste bebisen. =) 

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att ni var dit en sväng!!! Fina bilder!
Ja, visst blev de bra i köket, nu har man fått mer-smak o vill göra om överallt.. men de handlar om tid o inte minst om pengar ju.. :/

Ta hand om er! Kram

Postat av: Sandra

Usch att du la upp de där hemska bilderna =(

Haft en bra dag annars?
Älskar dig. Puss

2008-02-11 @ 21:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback