Kompromiss med mig själv.

Efter att ha varit lite småbitter för att man faktiskt inte fick någon semla på självaste fettisdagen så tyckte jag att det var på sin plats att baka lite onyttigheter så att man iallafall hade något gott att äta på, det var inte semlor men faktiskt snäppet godare!

När älsklingen kom hem klockan tio så stod dessa färdigbakade och vilken min av honom, det var lycka mina vänner. Så kvällen avslutades med mysigt fika trots floppen med semlorna, man fick sig gott hembakat och lukten i hela lägenheten, MUMS!

image24

image25

Idag skulle det bli vattengympa som vanligt men jag konstaterade att jag har feber och Ulrika kände sig förkyld så det ställdes in. Istället blir det besöka mor & far i Köping, ska bli mysigt för det var längesen känns det som =)

Nu mitt herrskap så har vi arbetat av halva veckan och bara två dagar kvar tills helgen. Idag går jag in i v.39 (38+0) och jag fick min semla. Hoppas allt är bra därute med alla.

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: sandra

Va duktig du vart!!!!!! Smaskens!!! =)
*PUSS PUSS*

Postat av: Sandra

Kan hända att ja o Malva hänger hos er hela tiden om du ska ha massa sånt gott hemma.. =)
Hur mår du annars då? Så den riktiga väntan har infunnit sig.. =) kram på er 3 =)

2008-02-07 @ 06:57:42
URL: http://sandralee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback