Snöyra & tända ljus!

Får bara inleda med att tacka mor och far för ett suveränt initiativ med att ha pizzakväll igår. Alla fick göra sin egan pizza med de ingredientser som man själv ville ha och vilken mysig kväll det blev. Ett riktigt samarbete och resultatet blev perfekt!

Natten till idag var inte som tänkt. Hade tänkt sova ut och få sova i lugn och ro inatt men istället så fick man vara vaken större delar av natten, anledningen är okänd men att sova var hopplöst. Lite lagom missövd har dagen visat sig bli riktigt mysig iallafall.

Vi städade och donade hela förmiddagen så att lägenheten riktigt blänkte från topp till tå. Det var ett konstigt väder dock, i ena sekunden så sken solen och det var vår och i andra sekunden så hade vi flera decimeter snö och snöstorm, ja mina vänner det är bara början på februari så det kan fortfarande vara vinterklimat..tråkigt nog. Vill ha vår!

Mamma, Pappa och Fredrik kikade förbi kring fyra för att kika lite på tipset då pappa och älsklingen tippat ihop. Jag och mamma kikade lite på babysaker och sedan blev det lite fika. Hoppas resan hem gick bra då det inte är bra förhållanden att köra i. Mysigt var det iallafall att de kom.



När de hade åkt så tyckte vi att mat skulle sitta fint innan en mysig kväll framför tv började. Så som lovat så ställde sig min egna snygga kock sig vid spisen och tillagade klyftpotatis, kycklingfilé och en god sås. Det var fantastiskt gott och den unge herren skämmer verkligen bort sin gravida dam, det var verkligen mysigt med tända ljus och fin musik.

 Underbart god mat, tack älskling!

Efter maten så dukade vi av och sedan satte vi oss i soffan för att titta på Harry Potter, vilket är en sådär mysig film som man mår bra av att se. Älsklingen passade på att ta lite kort på magen som idag är i v.37+3 och det får avsluta dagens blogg. Kom till oss snart baby, mamma och pappa längtar så de håller på att bli tokiga tills du kikar ut! 

image19


Imorgon fyller faster (och blivande gammelfaster,haha) år så då blir det lite kalas samt så skulle svärmor kika förbi, trevligt =)

Nu ska jag lägga mig och mysa lite med min favorit! Ha en mysigkväll i snöyran..

Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback