Vårkänslor

image34

JAG ÄLSKAR VÅREN, det är en underbar årstid som bidrar till mycket. Då allt börjar knoppa och bli grönt så får man de där speciella känslorna som gör en glad. Man blir helt varm inombords och njuter då vårsolen tittar fram, idag är en sån dag. En sån dag som känns som en riktig vårdag och det är bara tacka och ta emot då det faktiskt bara är mitten på Februari.

Mycket bra saker händer på våren. Många födelsedagar och så får man även previligiet att vara gravid i denna underbara årstid, det var även på våren som jag och älsklingen träffades och ja, på våren blir många kära. Jag passade på att ta en riktig långpromenad runt halva Kungsör och vilken energi man får av solen, den energin kommer jag säkerligen att behöva när bebisen vill kika ut eller jag behöver den redan nu känner jag.

Idag går jag in i v.40 (v.39+0) och längtan efter vår bebis är enorm. Nu är det den rejäla längtan som satt igång och jag har inte ens gått över tiden än. Man är liksom redo nu och letar hela tiden efter små tecken eller värkar men ack ack ack, det är lugna gatan i magen.

Nu blir det att vila upp sig lite innan älsklingen kommer. Då blir det troligen att bege sig till Eskilstuna och köpa dammsugspåsar och en present, sen vill jag nog hinna med en liten promenad också. Hoppas alla har det bra därute i solen och passa på att njuta.

/ från en vårdag i Kungsör.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, de e verkligen som vår.. fast de bara e februari... Men de e härligt o man bara längtar efter varmare väder.. =) kram

Postat av: Sandra

Hoppas att du mår lite bättre nu.
Puss på dig, patten å babyn på "Alla hjärtans dag"
Vi ses imorn!
Älskar dig

2008-02-14 @ 18:28:19
URL: http://gudis.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas att du mår lite bättre nu.
Puss på dig, patten å babyn på "Alla hjärtans dag"
Vi ses imorn!
Älskar dig

2008-02-14 @ 18:28:30
URL: http://gudis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback