Back on track

För att kort återberätta de senaste 4 månaderna i mitt liv så kan vi sammanfatt kort med att säga att vår underbara dotter Novalie bara växer och växer. Igår blev hon 4 månader och i förrgår smakade hon på sin första smakportion (potatispuré) som inte var någon hit men som hon faktiskt fick i sig bra idag. Hon är nu mammas och pappas stora flicka och griper aktivt, det är kul att se, Det är så underbart att vara förälder och tiden är ovärdelig, Jag tänker hoppa in direkt i nuet för att skriva ner allt som hänt  under tiden jag ej skrivit är nog lite för mycket, vi får kalla det historia.

Älsklingen har sökt jobb på Citymail i Köping och fick det UNDERBART glädjande beskedet att han faktiskt fick jobbet, det var 110 stycken sökande så älskling, sträck på dig! Det här innebär att det blir "Hej då, Kungsör" och "Hello, Köping", fullt letande efter bostad så vet ni någon som hyr ut ett mindre hus så hör av er.

EM är nu över och jag inte knappt missat en match. Vi har varit riktiga sverigesupporters med blågult.

 Pappa & Novisen, heja Sverige!


Annars så har jag ÄNTLIGEN klarat uppskrivningen, hur glad som helst för det och snart uppkörning, yeey! Verkligen behövligt nu när man bildar familj & allt.

Imorgon är det midsommar och det innebär midsommarlunch med mamma, pappa med familj samt morfar, på kvällen blir det grillfest, hur trevligt som helst och nu hoppas vi på fint väder gott folk.

Ja, nu kommer snart älsklingen hem och då har han lång helg, vi ska bara vila ut oss ( så mycket som det går) och umgås bara familjen. Avslutningsvis så tänkte jag bjuda på lite bilder:

 Världens sötaste lilla flicka.


 Mina älsklingar

Nog från mig, ha nu en trevlig midsommar och njut av ledigheter för det tänker jag göra.

På återseende..

Kommentarer
Postat av: Fanny

GRATTIS till uppskrivningen! Och vad roligt det låter att ni ska ta er in till Köping igen! Kan ju inte hålla på och bo sådär långt bort heller ;) Vi får verkligen ta och ses nån dag igen, en fika på stan eller så! Tack för senast, och tack för presenten!

Kramar <3

Postat av: Sandra

Åhh vilka fina bilder!

LOVE U!

PUSS

2008-06-20 @ 10:40:28
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback