Vardag

God middag!

Just nu är det full fläkt. Vi hade middag i Fredags för mina föräldrar&syskon och älsklingens familj. Vi bjöd på olika pajer och det blev en lyckad kväll, Väldigt trevligt.

I veckan så sätts mitt nya liv igång. Adjö med allt som kallas onyttigt och välkommen in i värmen det som gör gott för kroppen. Mycket träning och nyttig kost är det som står på mitt schemat, jag är taggad!

En sak som är väldigt märklig men som faktiskt har pågått sedan jag fick Novalie är att jag verkligen har sett vilka som är mina riktiga vänner. De som inte brytt sig under graviditeten eller bryr sig nu är inte vänner, snarare lösa kontakter. De man trodde var nära vänner för en tid sen är inte med på kartan längre. Jag är glad för den insikten i mitt liv, glad över att ha enbart vänner som är vänner på riktigt runt i kring mig. Tack till er som är på riktigt.

Förövrigt så är allt helt underbart. Jag och Patrik har det verkligen jättebra och är mer kära än någonsin, det är mysigt att ha fjärilar i magen till någon som är far till ens barn. Då har man hittat rätt!

Syster var hemma i helgen och det var mysigt att träffa henne. Även patriks syster är här nu och pluggar i Sthlm till Makeup artist, lycka till!

Nu vaknade Novalie så back to business igen.

Ha det så bra ute i kylan eller inne i värmen.

 Malva & Älskade Novalie

Kommentarer
Postat av: SANDRA

ja, visst e de en fin bild, o vilken sööööt bild du hade oxå =)

Hoppas vi inte smittade er i lördags bara!! Vi får höras när vi frisknat till o ses en sväng! Kram

Postat av: Fanny

Haha´, nej man kan ju inte det :-) Vad kul att du tagit körkort, congrats! fick du mitt sms om promenaden?

2008-11-03 @ 23:56:31
URL: http://fannychristine.blogg.se/
Postat av: Fanny

Louise Vital, vi har spelat i samma lag hur länge som helst. Hon och hennes kille har precis köpt hus på Ringensons! :-)

2008-11-04 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback