Återseende!

Ja ni, jag tänkte nog inte återberätta vad som händer i mellan gångerna jag verkligen skriver här. En STOR sak som hänt är att vår lilla prinsessa fyllt 1 år, den 18 februari. Hon fick en underbar födelsedag med bad i arboga badhus och kalas på eftermiddagen. Vi bjöd på massa fika, p-böter och magsjuka, mindre trevliga saker de två sistnämnda!

Läget är under kontroll och Novalie går nu, det går inte fort men framåt går det iallafall! Min syster kommer hem idag för att återställa alla tankar. Det ska bli så roligt att träffa henne och Novisen saknar sin moster. För att inte glömma så tänkte jag börja uppdater

Nu vaknade Novalie så nu blir det att ta en promenad sedan laga mat.



Bjuder på en bild på vår prinsessa på nyårsafton!

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh va kul det var att träffa er igen!!!!!! PUSS PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback