Skriver jag blogg eller skriver jag blogg?! =)

Idag har det varit full rulle. Dagen började med en informationsdag med kgf angående ledarskap där, ska ju eventuellt bli ledare inom det. Sedan bar det av till Lill-Putte som fyllde tvåsiffrigt (hela 10 år). Grattis Patrik! Massa tårta och annat smaskigt gick ner. Novalie var så fascinerad av alla "vovvar" som de har och hon lät mest som en hund under vistelsen. Det är en imitation som hon älskar att göra.

Nu har vi alldeles nyss kommit hem, fått i oss lite mat och Novalie somnade bums efter vällingen. Älsklingen åkte iväg med pappa o co. och spelade innebandy som är lite av en standard varje söndag. När karln tränar ger det mig tid lite tid till sig själv, att bara tänka på sig själv inträffar inte när man har småbarn annars så nu är det lyx i nån timme, i ett tomt och tyst hus. =)

Veckan i övrigt består att att umgås med syster som är hemma från Karlstad men sen så kör ju öppet kyrkis igång som Novalie älskar så det kommer vi garanterat att besöka någon dag. Men som alltid så kommer vi att träffa underbara Ulrika och Eddie, det går inte mer än några dagar så träffas vi. Barnen har så kul ihop samt så har jag och Ulrika det med. Vi har ju känt varandra rätt länge nu så man börjar känna varande utan och innan!

Ikväll blir det Wipeout, förnedring på hög nivå, samt Beck med kanske lite dip och grönsaker. För tillfället ska jag dra mig vidare.

 På återseende..

 
 Lilla damen under julen.
 Underbara, underbara dotter!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötaste Novis!!! älska



PUSS PUSS FRÅN MOSTER

Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av sex? Kika då gärna in i min blogg :)



Ha en bra kväll!

2009-03-15 @ 20:37:11
URL: http://thisisdeap.blogg.se/
Postat av: Sandra

En syster är ett stöd

och en hjälpande hand.

Hon är bunden till dig

med ett kärleksfullt band.



Som lilla… eller stora…

är hon dig ganska lik.

Hon finns i många minnen

och hon gör din levnad rik.



Det känns tryggt att hon vet

varifrån du kom,

att hon ser vad du gör

och att hon bryr sig om.



Med henne kan du dela

både sorger och skratt…

En syster är en gåva

– en ovärderlig skatt.



En syster är en liten bit

av barndomen som

aldrig kan gå förlorad



2009-03-20 @ 23:02:32
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: hanna

bättre uppdatering axelsson!

2009-07-18 @ 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback